BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates
Home / Wat mag je WEL eten van het Paleo dieet?

Wat mag je WEL eten van het Paleo dieet?

Dit is een aardig complete lijst van voedsel wat je Wel mag eten. Wat mag je WEL eten van het Paleo dieet?

Vlees – Gras gevoed, niet graan gevoed .
Graan veroorzaakt hetzelfde probleem bij dieren als bij mensen .
Gevogelte – Kip, eend, kalkoen, enz.
Vissen – Wilde vis.
Kwik en andere giftige stoffen kunnen een probleem zijn in gekweekte vis eieren.
Ga voor Omega 3 verrijkte vis eieren.
Groenten – Eet hier zoveel van als je wilt.
Vermijd wel gefrituurde groenten.
Oliën – Olijfolie, avocado-olie, kokosolie (met mate).
Vruchten – Hebben natuurlijke suikers, en kunnen hoger zijn in calorieën,
dus deze beperken als je probeert om gewicht te verliezen.
Noten – Bevatten veel calorieën, dus ze zijn goed voor een tussendoortje, maar wel met mate natuurlijk.
Knollen – Zoete aardappelen, cassave en broodwortel .
Deze zijn hoger in calorieën en koolhydraten , dus deze zijn goed voor direct na een training om je glycogeen niveau aan te vullen .

Paleo dieet vlees:
Bijna alle soorten vlees zijn per definitie ‘Paleo proof”. Natuurlijk, wil je wel zoveel mogelijk afblijven van sterk bewerkte vleeswaren en vlees wat zeer rijk is aan vet (dingen zoals, hotdogs en ander laag kwaliteit vlees). Maar dat betekent wel dat je bijvoorbeeld nog steeds spek kunt eten alleen niet teveel.

Gevogelte
Kalkoen
Kipfilet
Varkenshaas
BiefstukWat mag je WEL eten van het Paleo dieet - vlees
Kalfsvlees
Spek
Varkensvlees
Rundergehakt
Gras gevoed rundvlees
Kippendij
Kippenpoot
Kippenvleugels
Lamsbout
Hertenbiefstukjes
Lamskoteletten
Konijn
Eieren (eend, kip of gans)
Struisvogel
Fazant
Kwartel
Mager kalfsvlees

Paleo dieet vis en zeevruchten:
Vissen zijn goed voor het dieet en ze zitten boordevol goede dingen, zoals Omega 3 en vetzuren.

Zeebaars
Zalm
Heilbot
Makreel
SardinesWat mag je WEL eten van het Paleo dieet - vis
Tonijn
Roodbaars
Zwaardvis
Tilapia
Forel
Snoekbaarzen
Garnaal
Kreeft
Krab
Rivierkreeft
Kokkels
Coquilles
Oesters
Scheermesjes

Paleo dieet groenten:
Bijna alle groenten zijn zijn goed voor het Paleo dieet – maar je moet voorzichtig zijn met onderscheid maken tussen de verschillende groenten. Groenten met een hoog zetmeelgehalte – zoals aardappelen en pompoenen – hebben vaak lage voedingswaardes in vergelijking met de hoeveelheid zetmeel / koolhydraten / suikers die ze bevatten.

Asperge
Avocado
ArtisjokhartenWat mag je WEL eten van het Paleo dieet - groentes
Spruitjes
Wortelen
Spinazie
Selderij
Broccoli
Courgette
Kool
Pepers (alle soorten)
Bloemkool
Aubergine
Uien (alle soorten)

Paleo dieet oliën.
In tegenstelling tot wat veel mensen denken, maakt vet je niet dik, maar dat doen de koolhydraten. Natuurlijke oliën en vetten zijn de favoriete manier van het creëren van energie door je lichaam dus het is best om je lichaam te geven wat het vraagt​​! De volgende oliën zijn enkele van de beste soorten Paleo oliën en vetten die je je lichaam kunt geven als je behoefte hebt aan wat extra duurzame energie.

Kokosolieolie Wat mag je WEL eten van het Paleo dieet
Olijfolie
Macadamia olie

Avocado-olie

Grasboter

Paleo dieet noten
Noten zijn beslist Paleo proof! Wees wel voorzichtig met bijvoorbeeld cashewnoten want deze bevatten veel vet en om de een of andere reden zijn deze ongelooflijk gemakkelijk om hier een ​​hele bak van leeg te eten..

Amandelennoten-en-zaden Wat mag je WEL eten van het Paleo dieet
Cashewnoten
Hazelnoten
Pecannoten
Pijnboompitten
Pompoenpitten
Zonnebloempitten
Macadamia Noten
Walnoten

Let op: Pinda’s zijn geen noten en dus ook niet Paleo proof!

Paleo dieet fruit**:
Paleo dieet vruchten zijn niet alleen lekker, maar ze zijn ook geweldig voor je. Als je gewicht wilt verliezen met het Paleo dieet, zul je wel de fruit inname tot een bepaalde hoogte moeten beperken en je meer richten op de toegestane groenten van het Paleo dieet. Maar voel je vrij om 1-3 porties fruit per dag te hebben en hiervan te genieten.

Appel
Avocado
Bramen
Papaja
fruit Wat mag je WEL eten van het Paleo dieet
Perziken
Pruimen
Mango

Lychee
Bosbessen
Druiven
Citroen
Aardbeien
Watermeloen
Ananas

Frambozen
Mandarijn
Vijgen
Sinaasappels
Bananen *

 

* Je zult merken, dat deze zetmeelrijke voedingsmiddelen zeer geschikt zijn als energie-vervangers voor Paleo dieet atleten die gedurende een lange tijd hun energie op peil moeten houden. Echter, als je probeert om gewicht te verliezen met het Paleo dieet, moet je de hoeveelheden van deze voedingsmiddelen beperken.

** Eet vruchten waar veel suikers in zitten met mate. Ze zijn geweldig voor je, maar makkelijk om hier TE veel van te nemen. .

DePaleoRevolutie

Wat mag je WEL eten van het Paleo dieet?

Hopelijk hebben we deze vraag kunnen beantwoorden voor je met bovenstaand artikel.

 

Dit is een aardig uitgebreide lijst, maar er zullen zeker nog producten zijn die we vergeten zijn te noemen die ook Paleo proof kunnen zijn.